Pomocy w zwiazku z Gravisem PnP

Autor: Leszek Szczepanowski (twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 01 Mar 1997 - 09:59:30 MET

Hej! Przez przypadek skasowałem sobie zawartosc EEPROMa na Gravisie
do czysta (plik oryginal.bin z samymi zerami - cos mi sie na dysku
pop....lo :-) )

Mam gorącą prosbę: proszę o podesłanie na moj adres ze siga oryginalnej
zawartości EEPROMa z GUSa (512 bajtów). Mam taki program RESETPNP.EXE
ktory to wciska w Gravisa w trybie 'hard-bourne' czy jakos tak...

Z gory dzięki !

          | Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR       |
          | Email: twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl  |
          | Amprmail: sq9anr_at_gliwice.ampr.org     |
          | IRC nick: Emean, sometimes on #gaduly |