Re: Tuner TV

Autor: Grzegorz Stadnik (gst_at_tl.krakow.pl)
Data: Thu 27 Feb 1997 - 13:31:42 MET

On 26 Feb 1997, Bogdan Omiecinski wrote:
> Oczywiscie. Bede bardzo wdzieczny za plik konfiguracyjny. Mam tylko pewne
> watpliwosci czy na pewno mamy takie same karty: moja podczas automatycznego
> strojenia nie lapie zadnego z CABLE, tylko ok 20 z AIR.
> Pozdrawiam
> Adam

Moze to jakas inna kablowka, z innymi czestotliwosciami. Najlepiej zrob
tak jak ja zrobilem: idz to tej telewizji kablowej i popros o wykaz
kanalow wraz z czestotliwosciami. Podeslij to do mnie, a ja pozmieniam i
wysle jako plik konfiguracyjny.
PS. Jestem dolaczony do AUTOCOMu i odbieram 30 kanalow. Karta AVer Fun TV
Lite. Jesli u ciebie odebralo, to moze byc wina innych czestotliwosci.
Pozdrawiam
                Grzegorz