Re: Tuner TV

Autor: Bogdan Omiecinski (aviotech_at_pol.pl)
Data: Wed 26 Feb 1997 - 21:27:17 MET

Grzegorz Stadnik <gst_at_tl.krakow.pl> napisał(a) w artykule
<Pine.LNX.3.91.970224160839.6446A-100000_at_chaos.tl.krakow.pl>...

> Wprawdzie to nie ja pisalem kiedys na liscie o modyfikacji pliku
> konfiguracyjnego, ale moge udzielic paru informacji.
> Po standardowej instalacji u mnie wylapal 15 kanalow (2 na CABLE i 13 na
> AIR). Po zmianie w INI mialem juz 30 kanalow, czyli wszystkie
> udostepnione przez kablowke.
> Ale problem z plikiem konfiguracyjnym to byla drobnostka. W dniu kiedy
> kupilem karte przywiozlem ja do domu, podlaczam, instaluje softa, a to
> bydle nie chce poprawnie chodzic. Tak jakby kazdy kanal byl rozstrojony
> (obraz plynal przez ekran w lewo lub w prawo). Oddalem toto do servisu
> [...]

Oczywiscie. Bede bardzo wdzieczny za plik konfiguracyjny. Mam tylko pewne
watpliwosci czy na pewno mamy takie same karty: moja podczas automatycznego
strojenia nie lapie zadnego z CABLE, tylko ok 20 z AIR.
Pozdrawiam
Adam