Re: Co zamiast Windows 95?

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 28 Feb 1997 - 09:15:39 MET

"Nyce_guy" <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>Masz na mysli ze linux jest albo stanie sie alternatywa dla NT?
>
>Nawet sie nie bede smial.

I slusznie, bo bys popelnil wielki blad. winNT marnotrawi moc maszyny.
inne systemy biegaja jak szalone na sprzetach, na ktorych winNT ledwie steka.
Przyklad ? przy wystarczajacej (a nawet nadmiarowej) pamieci RAM, winNT
jest jako serwer plikow dwukrotnie wolniejszy od ktorejkolwiek
wersji OS/2 . A o linux'ie nawet nie bede mowil :) no to juz sie mozesz
smiac:))

aha. zeby nie bylo nieporozumien. pamietaj ze linux to unix (nawet posixowaty).
na unixy opracowano bardzo wiele softu, i to bardzo powaznego. na duze
unixy z poteznymi procesorami. jest to zwykle pisane w C/C++ .
producenci moga sie b.szybko przestawic na linuxa. dlaczego ?
poniewaz taki kod nie wymaga zadnych, lub jesli juz to minimalnych poprawek
zeby sie dalo go skompilowac na linux'ie. takich rzeczy na NT nie da sie
za szybko przeniesc.

no to tyle. czekam na gromki smiech :)))))))))