Re: Co zamiast Windows 95?

Autor: Przemysław Berner (pberner_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 28 Feb 1997 - 22:32:51 MET

Nyce_guy <nyce_guy_at_irc.pl> napisał(a) w artykule
<01bc2522$5e600c80$238ae7ce_at_local>...

> Masz na mysli ze linux jest albo stanie sie alternatywa dla NT?
>
> Nawet sie nie bede smial.

Jasne ze rynek przez jakis czas bedzie podzielony , ale LINUX ma szanse
stac sie takim samym przebojem jak PC z uwagi na dostepnosc
i cene czy raczej jej brak . Bo po jaka cholere wywalac kupe kasy
na NT , jak mozna miec cos lepszego za darmo . Poza tym serwis jest
duzo szybszy , cos nie dziala , prosisz w sieci o pomoc i dobrzy ludzie
robia wszystko za ciebie a sprobuj tego z M$.

Ps.
Systemy takie jak NT maja zato szanse podzielic los Apple ,
beda uzywane ale raczej marginalnie.
Mimo wszystko niczego w tej chwili nie da sie przewidziec,
wiec naj rozsadniej bedzie poczekac te 2-3 lata.