Re: 3DSTUDIO HELP

Autor: Przemysław Berner (pberner_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 28 Feb 1997 - 01:25:18 MET

Włodzimierz Jabłoński <marpollo_at_ld.onet.pl> napisał(a) w artykule
<01bc2502$39af8de0$28a5ccc2_at_wlodek>...
> Mam S3VIRGE 2/4 MB. Ja skonfigurowac 3D STUDIO.
> marpollo_at_ld.onet.pl

Zapomnij.Jezeli to nie MAX to mozna sobie sciagnac vibranty z
Autodescku ale pewnie nie znajdziesz w nich draivera do virga ,
procesor jest zbyt nowy aby sie tam znalazl (firma Autodesck juz dawno
olala
ten produkt i nie rozwija go), po drugie nie uzywa sie go do programow CAD
,
 mozesz sprobowac uzyc innej S3 , jak nie poskutkuje wez SVGA.