Re: Zdalne uruchamianie programow

Autor: Wojtek Piecek (woju_at_camk.edu.pl)
Data: Fri 28 Feb 1997 - 01:20:29 MET

On Thu, 27 Feb 1997, Łukasz Bajoński wrote:

> Nie zauważyłem ale używam CRT i można tam deklarować zachowanie
> różnych kodów sterujących

A czymże zawiniliśmy że m$ nie umie prawidłowo obsługiwać terminali jakie
sami dostarczają ze swoim pakietem?

> Jest coś takiego jak wirtualny desktop, tylko trzeba mieć w miarę
> porządną kartę graficzną. Na moim diamondzie nie ma z tym problemu :)

V. desktop to nie problem, ciekawe czy dalej można puścić w krzaki
wingroze robiąc telnet na inna maszyne na port 19 :-) ? Kiedys mozna bylo
tak trywialnie wywalic NT 3.51 ... Dlaczego oni nie umieją obsłużyć
prawidłowo nawet ekranu ...

> Bo masz inne przyzwyczajenia ;)

Możliwe, tylko czlowiek przesiadajacy sie z terminali tekstowych jest
tylko zgubiony w wingrozie i jakoś sobie poradzi (może za kilka/naście
minut, natomiast windziarz __nic__ nie umie zrobić na terminalu tekstowym
(jak oni fajnie łapia cokolwiek po prawej stronie klawiatury, choćby
kanapke, myśląc że to mysz ...)

> PS: Miałem dzisiaj przyjemność popracować na RS/6000 pod AIX tak
> uwielbianym przez Grega i przyznam, że maszyna jak marzenie, monitor

Grego, nie wiedziałem ze Ty lubisz RS/6000 ... Tfu ...

> PS2: Czy dało by się jakoś tego motifa zkołować na domowego Linuxa,
> czy ma to szansę chodzić ???

He, Motiff jest jakby nieco platform dependent ... Mozna spróbować
polaczyc FreeSCO (daja Motifa bez development) i Linuxa. Tylko po co?
Motif i tak niedługo sam umrze - właśnie dlatego że ma idiotyczna forme
rozpowszechniania, lepiej się pobawić innymi 3d widgetami ...

> Które by to były pliki/biblioteki.
> (Wiem że to nielegalne ale używam Linuxa do celów czysto akademickich
> a nie zarobkowych i nie stać mnie na komercyjną wersję :( )

No nie, ja mówie tylko o takich co są free. Zlodziejstwa, nawet w
przypadku m$ (bo oni nas wszystkich okradaja) nie będę popierał.

Pozdrawiam,
Wojtek

--
   __   _