Re: MPEG Layer 3 --> Sound Forge XP 3.0

Autor: DA_none (danone_at_eleet.webmedia.pl)
Data: Thu 27 Feb 1997 - 19:15:53 MET

Andrzej Paszkowski <paszczak_at_free.polbox.pl> wrote:
> [ciach]
> [ciach]

> Jesli mowa o kulturze, to jesli wlaczasz sie do dyskusji to powinienes sie
> przedstawic. Widzisz, ja sie nie wstydze ze mam konto na free.polbox. Ty
jak to zabzmailo jak bym cos mowil nie majac nic do powiedzenia zapulanie tak jak ty

> natomiast wstydzisz sie swojego nazwiska, albo masz cos na sumieniu i
> dlatego nie chcesz sie ujawniac!!!
wspaniala podpucha.. :))
masz racje ze mam , jak czytam listy ludzi z free.polbox.pl to za kazdym
razem grzesze mysla - co mysle to sie domysl.
jest takie powiedzenie ze jak komus argumentow w dyskusji brakuje to sie zaczyna
czepiac glupot albo szczegolow .

> Pozdrawiam
> Andrzej Paszkowski
> paszczak_at_free.polbox.pl

to ze ty nie wiesz jakie mam nazwisko to tylko twoj problem, bardzo duzo ludzi
na sieci wie jak sei nazywam naprawde, a tak wogule to potrzieba naprawde niewielkiej
ineligencji zeby sie tego dowiedziec . sprubuj moze ci sie uda licze na ciebie.

--
DA_none
                     czlowiek otwiera oczy i mysli ze sie obudzil....