Re: Pytanko o HTML.

Autor: Marek Oberman (s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl)
Data: Thu 27 Feb 1997 - 13:48:15 MET

>CoatFreaK <coatfk_at_free.polbox.pl> wrote:

> Tak wiem, ze to pytanie nie jest calkowicie do tej grupy, ale i
tak je
> zadam.
> Czy ktos zna jakas dobra ksiazke o jezyku HTML najlepiej w wersji
3.0.
> Nie chodzi mi bynajmniej o pierwsza lepsza pozycje tylko cos
sprawdzonego
> i zdajacego egzamin. Jesli wiecie o czyms takim to bardzo byl bym
> wdzieczny za tytul.
>
> Pozdrawiam wszystkich!!!
>
> Po raz pierwszy(?) CoatFreaK.

Polecam : http://www.polbox.com.pl/lupus/html/index.htm
Jest to podrecznik, ktory mozna sciagnac i czytac przy
pomocy przegladarki (spakowany .zip ok.400kb)
Duzo lepszy niz wiekszosc badziewiarskich ksiazek,
ktorych ostatnio zatrzesienie. Wszystko poparte
przykladami, poukladane tematycznie. Naprawde warto.

****[Marek Oberman]*************[Warsaw Poland]***
** E-mail: s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl **
* : mareko_at_free.polbox.pl *
** http://www.geocities.com/SiliconValley/8980 **
*** http://free.polbox.pl/m/mareko ***************