Pytanko o HTML.

Autor: CoatFreaK (coatfk_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 26 Feb 1997 - 17:09:56 MET

        Tak wiem, ze to pytanie nie jest calkowicie do tej grupy, ale i tak je
zadam.
Czy ktos zna jakas dobra ksiazke o jezyku HTML najlepiej w wersji 3.0.
        Nie chodzi mi bynajmniej o pierwsza lepsza pozycje tylko cos sprawdzonego
i zdajacego egzamin. Jesli wiecie o czyms takim to bardzo byl bym
wdzieczny za tytul.

Pozdrawiam wszystkich!!!

Po raz pierwszy(?) CoatFreaK.

" I'm not so great but I am and that's all what counts "
                                         by me CoatFreaK
    mailto: coatfk_at_free.polbox.pl