Re: Co zamiast Windows 95?

Autor: Andrzej Lewandowski (lewando_at_ibm.net)
Data: Thu 27 Feb 1997 - 00:17:51 MET

Tomasz Fidecki wrote:

> Grzegorz Bodaszewski wrote:
> [...]
>
> Moze i tak. Pozwolisz jednak, ze bedziemy kontynuowac te dyskusje, ale
> poparta argumentami. Jesli nie masz dostepu do calej ksiazki, to prosze
> przyslij mi te kilkanascie stron albo napisz mi co takiego rewelacyjnego
> w niej przeczytales. Z checia odpowiem na rzeczowe argumenty. W stosunku
> do czczej paplaniny odnisze sie z dystansem :))

Niestety, nie da sie ksiazki zamiescic w calosci. Ksiazka zostala
napisana przez czlowieka bedacego dosyc znanym autorytetem w
swiecie UNIXA, a materialy do niej pochodza z USENEtu. Ksiazka
jest dosyc techniczna, i dyskutuje wiele rzeczy "ze srodka" UNIXa.
Nie jest to zbior anegdotek i dowcipasow, chociaz napisana jest
jezykiem zywym i z humorem. Kazdy entuzjasta UNIXa powinien ja
przeczytac aby zapoznac sie z potencjalnymi problemami tkwiacymi
w UNIXie i wiedziec jak ich unikac.

Andrzej Lewandowski