Re: WD Caviar 4GB - uzupelnienie

Autor: Domin 'Alien' Wnek (domin_at_elektron.pl)
Data: Wed 26 Feb 1997 - 23:48:22 MET

Bogdan Omiecinski wrote:

> Maciej Eckstein <sherlock_at_it.com.pl> napisał(a) w artykule
> <33146C05.618A_at_it.com.pl>...
> >
> A gdzie to mozna zdobyc? Na serwerze MS wyczytalem ze fat32 jest
> dostarczany tylko z OEM-owa wersja W95 (service pack 2) i nie jest dostepny
> w zadnej postaci do sprzedazy oddzielnie.
> Bogdan

Aha; slyszalem, ze ntfs jest o tyle lepszy, ze wielkosc clustera na
dysku jest zdecydowanie mniejsza, niz cokolwiek, co Win95 moze wydusic.
(na 1 Gb partcji mam pod Win95 32K clustery (wg samego W95), a z tego,
co wiem, Win NT daloby cos kolo 4K). Ale moze sie myle...

--
Domin 'How do I become the Avatar? Or Han Solo maybe?' Wnek