Re: Co zamiast Windows 95?

Autor: Andrzej Lewandowski (lewando_at_ibm.net)
Data: Wed 26 Feb 1997 - 23:13:48 MET

Gregorio Kus wrote:

> nie spodziewalem sie po Tobie, Andrzeju takiego zdania.
> Mieszac w jednym zdaniu badziewie z systemem operacyjnym
> tylko dlatego ze obydwa maja windows w nazwie?
> Przeciez NT nawet nie zrobil M$.

Zgadza sie - NT nie jest jakby produktem Microsoftu. Na temat
powstania NT polecam ZNAKOMITA ksiazke Showstopper, autor Zachary.
Nie pamietam ISBN i wydawcy, ale jak kogos to interesuje to moge
podac.

> Moim zdaniem najwieksza, ale za to ZASADNICZA wada NT
> jest to ze pochodzi z M$, wiec kazdy kto go kupuje i uzywa
> umacnia monopol M$ ze smutnymi konsekwencjami dla nas wszystkich.

Przykro mi, nie zgadam sie. Przecietny manager w Information
Technology Department w sredniej/duzej korporacji patrzy na pare
lat w przod. Z tego punktu widzenia MS ma same zalety - bedzie
na rynku jeszcze DLUUUGO i bedzie supportowal swoje produkty.
Gwarantuje, ze gdyby NT nie bylo z firmy MS to jego kariera nie
wygladalaby tak rozowo.

> czytalem.
> I nadal przedkladam linuxa nad NT (nawet gdyby ten ostatni nie nosil
> marki M$). Nie wspominajac juz o AIXie.

To nie jest takie istotne co JA przekladam nad co. W domu tez uzywam
LINUXA.
Ale moi klienci nie, i nawet im w glowie nie postanie aby tego uzyc. W
tej
chwili uzywaja (a zarazem ja) NT i AIX. Niebo a ziemia... Sorry, niebo
to NT...

Andrzej Lewandowski