Re: Co zamiast Windows 95?

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Thu 20 Feb 1997 - 23:01:14 MET

On Thu, 20 Feb 1997 21:16:53 +0100 (CET), Andrzej Lewandowski wrote:

>Wlasnie... Ja nie pamietam kiedy mi NT padl. Wlasciwie to chyba nie padl
>ani razu... Cos mi sie wydaje ze wszyscy dzentelmeni zglaszajacy
>reklamacje dotyczace Windows maja takie same pretensje jak facio ktory
>"wkreca" srubki przy pomocy mlotka i narzeka ze mu zle idzie....

nie spodziewalem sie po Tobie, Andrzeju takiego zdania.
Mieszac w jednym zdaniu badziewie z systemem operacyjnym
tylko dlatego ze obydwa maja windows w nazwie?
Przeciez NT nawet nie zrobil M$.

Moim zdaniem najwieksza, ale za to ZASADNICZA wada NT
jest to ze pochodzi z M$, wiec kazdy kto go kupuje i uzywa
umacnia monopol M$ ze smutnymi konsekwencjami dla nas wszystkich.

>P.S. Na temat UNIXa polecam ksiazke "The Handbook of UNIX Haters".
>Gruba, 300+ stron. Mozna sie dowiedziec co w UNIXie zostalo spieprzone,
>dlaczego UNIX pada jak wsciekly i dlaczego niespecjalnie nadaje sie
>do zastosowan komercyjnych.

czytalem.
I nadal przedkladam linuxa nad NT (nawet gdyby ten ostatni nie nosil
marki M$). Nie wspominajac juz o AIXie.

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi