Re: Co zamiast Windows 95?

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Wed 26 Feb 1997 - 22:42:22 MET

Tomasz Kłoczko <kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:

/> Łukasz Bajoński <lbajon_at_sgh.waw.pl> wrote:
/> [..]
/> : Ze wszydtkich zestawień jakie czytałem wynikało, że NT znacznie
/> : doskonalej obsługuje swap niż W95
/>
/> Ciekawy jestem skad wzioles takie zestawienia ? Przeciez M$ zabrania
/> publikowania wszelkiego rodzaju testow porownawczych dotyczacych predkosci i
/> wydajnosci jego systemow i aplikacji.
/>
/> kloczek
No cóż, może nie były to super poważne zestawienia, mówiłem o wynikach
porównań bardzo często drukowanych w pismach komputerowych, a czytuję
tego sporo: CW, PCWK, PCQ, ENTER, CHIP, GW-KIB, UNIX-FORUM, wydaje mi
się że ten akurat test był w którymś z ostatnich CHIPów, choć przy
takiej ilości mogło mi się pomylić z innym pismem :(
Chodziło gł o przetwarzanie dużych obrazów w NT i 95, efektem była
konkluzja że NT znacznie efektywniej gospodaruje swapem bo przy tej
samej ilości pamięci program obrabiał obraz znacznie szybciej.
To tyle co pamiętam, były zdaje się też inne przykłady na
efektywniejsze i pewniejsze wykorzystywanie swapa.

         LUKE

    _/ _/ _/ _/ _/ _/_/_/_/ Lukasz Bajonski
   _/ _/ _/ _/ _/ _/ ( lbajon_at_sgh.waw.pl )
  _/ _/ _/ _/ _/ _/_/_/ * SGH Warszawa *
 _/ _/ _/ _/ _/ _/ ( Warsaw School of Economics )
_/_/_/_/ _/_/_/_/ _/ _/ _/_/_/_/ http://akson.sgh.waw.pl/~lbajon