Re: 3D pod Win95 ??

Autor: Jacek H. Herman (jacekh_at_gazeta.pl)
Data: Wed 26 Feb 1997 - 19:59:34 MET

CADENCE wrote:

> Caligari ma lepszy rendering?????
> Pod jakim niby wzgledem????
>
> Chyba cos Ci sie z lekka pomieszalo!:-)))

nieladnie obrazac kobiety....

> [...]
>
> A tu sie zgodze!:-))

> MAX jest szybszy!!! I to calkiem sporo.
> Ofcoz jesli uzyje sie jakichs zboczonych efektow, to sie zadusi, ale
> przy renderingu podobnych scen, bije Caligarii na glowe!!!!
> Wiem, bo sam sprawdzalem!:-)
>
> A same "miesko" z MAXa zajmuje cos kolo 15 mb.... czy to jest tak
> duzo???
> Reszta to obrazki, sceny, obiekty, etc...

> Pewnie zakup kilku oryginalow na probe, nie jest dla Ciebie zadnym
> problemem..:-)))))))
> Warto poprobowac.... najwyzj stracisz kikaset baniek...:-))

tak sie sklada ze sie z Joanna calkowicie zgadzam; otoz Truespace oferuje
PRAWDZIWY raytracing w przeciwienstwie do 3DStudio (mialem nadzieje ze to
sie zmieni w Maxie -nic z tych rzeczy). Co za tym idzie roznorakie efekty
 lustrzanym odbiciem na czele wychodza po prostu lepiej (=bardziej
realistycznie), i nie sadze zeby ktokolwiek ”niepomieszany” (patrz wyzej)
z tym dyskutowal. Co do szybkosci -ten sam problem; oczywiscie ze
raytracing w Truespace jest wolniejszy niz rendering w 3DStudio. Tyle ze
to niczego nie dowodzi (nie ta metoda, nie te efekty), a jak na program
do raytracingu Truespace jest rzeczywiscie calkiem szybki. Oczywiscie ze
Truespace nie ma dziesiatej czesci tych mozliwosci jakie ma 3DS, ale p.t.
Respondent pytal o PROSTY program (o ile pamietam). Odrobine luzu,
dystansu i mniej przywiazania do Jedynie Slusznych Programow na
przyszlosc zycze

                                        jhh