Re: Doswiadczenia z MMX !!!

Autor: Greg Trzaska (trzaska_at_ibm.net)
Data: Wed 26 Feb 1997 - 22:26:12 MET

Piotr Sobczak wrote:

> Greg Trzaska napisal (-a) :
> >
> [...]
>
> W plytach PPro nie ma problemow, sa w plytach Pentium. Dwa razy byly juz
> problemy z dyskami WD (niedawno z nowa 850 i kiedys z 1.2 i 1.6). Trzeba
> bylo w plytach ustawic recznie o jeden mode w dol bo inaczej dyski sypaly
> bledami. Problemy pojawialy sie z szybszymi Pentiumami oraz K5 i 6x86.

> A ja z WD mialem tyle problemow, ze mam ich serdecznie dosyc. Kiedys do
> komputerow montowalem tylko WDeki a w tej chwili od roku nie wlozylem ani
> jednego i jestem z tego bardzo szczesliwy. Jade na Seagate i IBM i ani ja
> [...]

Naciagane tryby PIO ??? Wydaje mi sie ze specyfikacja techniczna dla danego
dysku jest jednoczesnie swiadectwem jego jakosci, Jesli jego predkosc nie
miesci sie w tolerancji zawartej w specyfikacji to jest to po prostu zlom albo
odrzut z produkcji zakupiony za cene zlomu.

Zalaczam pozdrowienia

Grzegorz