Re: Doswiadczenia z MMX !!!

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Wed 26 Feb 1997 - 19:29:30 MET

Juzwa Butrym napisal (-a) :

> Dziek za odpowiedzi. Szkoda tylko, ze skonczylo sie na dyskusji o dyskach.
> Mnie bardziej interesuje jakiwego TO daje boosta w aplikacjach lub grach.

W aplikacjach nie napisanych dla MMXa do 20% przyspieszenia. Programy
napisane dla MMXa moga przyspieszyc nawet o 400% w stosunku do tych samych
programow nie korzystajacych z MMX.

> Czy z czyms znanym nie chce wspolpracowac itd. etc. ...

Jesli chodzi o soft to nie ma problemu z niekomptybilnoscia a przynajmniej ja
o niczym takim nie slyszalem. Temu procesorowi nic nie ubylo w stosunku do
"normalnego" Pentium.

Piotrek