Re: BJ-640 czy Stylus 500

Autor: Juzwa Butrym (juzwa_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 26 Feb 1997 - 16:28:41 MET

Mialem do czynienia z tym Canonem bjc640 i naprawde jest zajebisty. Bardzo
dobra jakosc wydruku, ale gdy chcesz 100% efektu uzywaj zawsze specjalnego
papieru powlekanego o symbolu chyba 201 (250 arkuszy za banke!).natomiast
jezeli chodzi o Stylusa to 500 nie znam, ale wiem ze bardzo dobry jest
Stylus Color II, rowniez do rastrow. W ogole jezeli chodzi o plujki to
tylko Canon lub Epson innych nawet nie bierz pod uwage. Bron boze nie HP.
Poza tym BJC 640 ma cztery odzdzielne pojemniki z atramentem przez co
wychodzi tanio w eksploatacji. Nie wiem jak jest u E500. Jezeli chodzi Ci o
dobre wydruki zwroc uwage na Canon BJC4550. Zanim gdziekolwiek dokonasz
zakupu popros o probne wydruki z obu drukarek (na roznego rodzaju
papierach- to bardzo wazne). Mysle ze probki ulatwia Ci wybor.
Aha tylko nie probuj drukowac skladek A2.

Powodzenia juzwa_at_free.polbox.pl