BJ-640 czy Stylus 500

Autor: Marcin Michalak (marcinmm_at_ibm.uci.agh.edu.pl)
Data: Sat 22 Feb 1997 - 20:06:45 MET

Witam wszystkich !
 Mam pewien problem - nie wiem, jaka drukarke wybrac. Chodzi mi o
taka, ktora bedzie miala 720*720dpi kolor i nie bedzie zbyt droga (do
1500nzl). Wymaganiom tym odpowiadaja 2 drukarki - Canon BJ 640 i
Epson Stylus 500 (Epson jest nawet troche tanszy). Czy jest ktos, kto
mial doswiadczenie z obiema tymi drukarkami i jest mi jedna w stanie
polecic ? Chodzi glownie o zastosowanie polprofesjonalne - wydruki
maja byc na dobrym poziomie. Wiem, ze jest to dosc ogolne
stwierdzenie, ale nie wiem dokladnie, do czego bedzie ona sluzyc -
teksty, zdjecia, grafika. Glownym wymaganiem jest to, zeby wydruk
wygladal jak na monitorze, lub ew. jak na przyszlym profesjonalnym
wydruku ( plakat, np. A2, juz w drukarni).
 Bede wdzieczny za wszelkie sugestie.
  Marcin Michalak
           Marcin Michalak - SQ9APQ
     http://ibm.uci.agh.edu.pl/~marcinmm