Re: Ile kosztuje najtanszy GUS???

Autor: Piniek (aka Piotr Ingling) (pingling_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Tue 25 Feb 1997 - 23:45:33 MET

Dnia 25 Feb 97 Janusz Sklorz napisał(a) co następuje:

> Jest toto pomyślane jako dodatek do
>
> Ale przyznasz, zz ten tandem jest zawsze kompatybilny z SB i z GUS-em.

I dlatego zostawiłem staruszka SBPro... Szczególnie po niezbyt miłych
doświadczeniach kolegi z GUS Classic (pierwszy model, który się w Polsce
pojawił).

                         Piotr Ingling
e-mail: pingling_at_elka.pw.edu.pl
www: http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/index.html
Ceny na gieldzie komputerowej w Warszawie:
        http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/ceny-pl.html