Re: Dlaczego Windows?

Autor: Piniek (aka Piotr Ingling) (pingling_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Tue 25 Feb 1997 - 23:45:33 MET

Dnia 25 Feb 97 Radoslaw Poplawski napisał(a) co następuje:

> Thu, 20 Feb 1997 22:11:16 GMT, warta_olsztyn_at_telbank.pl (Grzegorz
> Bodaszewski) napisał(a):
>
> />Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:
> />
> />>Jarek Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> wrote:
> />>>In pl.comp.pecet Łukasz Bajoński <lbajon_at_sgh.waw.pl> wrote:
> />>>: To przede wszystkim system samodzielny, podczas gdy W95 bazuje na
> />>>: DOSie 7.0 (po wyjściu z W95 napisz NC jeśli go masz na ścieżce to
> />>>: zobaczysz o czym mówię)
>
> Nic z tego! A jezeli dziala to masz jakas slaba plyte glowna...

Zaraz, zaraz. Co ma piernik do wiatraka? Dlaczego to niby od płyty ma zależeć,
czy winda wychodzi na koniec do DOS-u czy nie? Wychodzić powinna zawsze, a jak
nie wychodzi, to znaczy, że coś z windą nie halo.

> />Czy pod Windows 95 da sie jednoczesnie cos ftp-owac przy pelnym
> />wykorzystaniu przepustowosci modemu 28,8 i formatowac dyskietke ?
[...]
> Powinno dzialac. Pod win3 nie dzialalo, ale pod 95 powinno dzialac.

Działa. Sprawdziłem. Nie licząc się z kosztami ;-)). 480KB plik i dyskietka
1.44MB. Nie powiem, żeby dało się jeszcze coś w tym czasie robić, ale ku mojemu
zdziwieniu nic się nie wysypało...

                         Piotr Ingling
e-mail: pingling_at_elka.pw.edu.pl
www: http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/index.html
Ceny na gieldzie komputerowej w Warszawie:
        http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/ceny-pl.html