Grzegorzu Szyszlo...Ty juz wiesz...

Autor: Pawel Zielewski (ZIELU_at_gazeta.pl)
Data: Tue 25 Feb 1997 - 18:52:19 MET

> przestala

A ja mysle, ze przy okazji pieprzenia o glupotach wychodza rzeczy,
ktore ciekawia wszystkich. Odrywanie sie czasami od subjecta
wszystkim wychodzi na dobre.
Ot - prosze - przesylam maila bez „PeCeta". I co? Umiescic go na
innej liscie?
Jakiej?
I kto to przeczyta?
Kto odpowie?
Panowie, nie badzcie specami, troche jaj...:)

              PAWEŁ ZIELEWSKI

              ZIELU_at_gazeta.pl