Re: Experimento HomePage na polboxie

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 24 Feb 1997 - 01:35:28 MET

On 24 Feb 1997 07:53:12, s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl (Marek Oberman)
>Kazdy moze oczywiscie uwazac co chce, ale powiedz mi jedno
>skad mam sobie wytrzasnac strarszgo typu przegladarki.
>Ja po stworzeniu strony sprawdzam ja na NN i IE, bo do innej
>nie mam dostepu.

Ze sie tak wyraze: to dodaj ikonke 'TESTED with NN&IE'. Zebym mial
informacje co zrobic jak zobacze pusty ekran.
A nie 'Best viewed ...' czy 'Optimised/designed for ...', co sugeruje,
ze sie starales osiagnac niestandardowe rezultaty i to dziala cudem.

J.