Re: Experimento HomePage na polboxie

Autor: Marek Oberman (s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl)
Data: Mon 24 Feb 1997 - 07:43:53 MET

> Ja jak widze strone na ktorej jest zaznaczone ze "zostala
zoptymalizowana
> do ogladania pod ...." (wpisz DOWLNY browser) to pozwalam sobie
uwazac
> jej autora za lagodnego kretyna. Oczywscie od czasu do czasu moge
sie
> mylic, (zdarza sie przeciez spotkac nawet inteligentnego zawodowego
> wojskowego) ale zazwyczaj takie uogolnienia ulatwiaja zycie.
>
> Grego
>
> --

Kazdy moze oczywiscie uwazac co chce, ale powiedz mi jedno
skad mam sobie wytrzasnac strarszgo typu przegladarki.
Ja po stworzeniu strony sprawdzam ja na NN i IE, bo do innej
nie mam dostepu. Tak wiec chyba nie do konca jest glupota
zaznaczenie na swojej stronie pod jakimi przegladarkami wyglada
ona najlepiej i czy w ogole wyglada.
Skad inad branie odpowiedzialnosci za cos czego sie nie jest
pewnym to jest dopiero glupota.

    <=[Marek Oberman]===============[Warsaw Poland]===>
   <==[E-mail]: s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl ====>
  <=== : mareko_at_geocities.com =====>