Re: Quantum Bigfoot vs Fireball

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Tue 25 Feb 1997 - 01:15:33 MET

On Mon, 24 Feb 1997 22:02:51 +0100 (CET), Bartosz Walecki wrote:

>No dokladnie "nie calkiem tak" :) ,tzn. to co napisales to nieprawda bo z
>tego co napisales jasno wynika ,ze "szybki dysk systemowy" to fireball ,a
>bigfoot to wolny archiwer (ponoc zaprojektowany do tego celu) co jest
>wlsaciwie bzdura bo nikt nie projktuje archiwerow ! Szybkosci obu dyskow sa
>porownywalne ,i "kolegi nikt w konia nie robi" ,zas elektronika bigfoot'a
>jest duzo nowoczesniejsza od fireball'a.

  akurat tak sie sklada ze w komputerze z ktorego pisze mam Quantum
FireBall 1.2G i Quantum BigFoot 2.1G, i potrafie zarowno czytac
dokumentacje jak i uzywac benchmarkow, wiec moze nie ucz mnie jak
sie te dyski sprawuja ok?
  Tu w Italii tez nie brakuje cwanych sprzedawcow ktorzy wciskaja
klientom BigFoot'y twierdzac ze sa tak samo dobre jak FireBall'e.
Tymczasem sa po prostu tansze i dlatego je pchaja.

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi