Re: Netscape Communicator

Autor: Tomasz Stafinski (stefan_at_ds3pc76.pol.lublin.pl)
Data: Tue 25 Feb 1997 - 00:34:16 MET

mickey_at_cyberdude.com (Michael) writes:

> Ja od wczoraj mam versje beta 2. Mozna ja znalezc na
> http://www.netscape.com . Przynajmniej sie tak czysto nie wywala jak
> preview relase
Właśnie posadziłem 4.0b2 tyle, że jest to dalej Preview (przynajmniej
tak się zgłasza przy starcie. Problemem jest jedynie błędne wstawianie
nagłówka Content-Transfer-Encoding (uparcie wstawia 7bit niezależnie
od tego co ustawię w opcjach). Nie wywala się, ma nieco ulepszeń w
stosunku do 3.0, ale ogólnie trzeba się nieco przyzwyczaić do nowego
interfejsu użytkownika. Do użytku nadaje się raczej lepiej niż 3.0.

> Mike

PS. Oczywiście mówię o wersji na Linuxa :))

| Stefan            Tomasz Stafiński |
| mailto:stefan_at_pluton.pol.lublin.pl |