Re: Quantum Bigfoot vs Fireball

Autor: Bartosz Walecki (barti_at_ibm.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 24 Feb 1997 - 21:49:50 MET

> czy mozesz mi powiedziec co jest "nie tak" tzn. co w tym co napisales
> stoi w sprzecznosciu z tym co ja napisalem?

No dokladnie "nie calkiem tak" :) ,tzn. to co napisales to nieprawda bo z
tego co napisales jasno wynika ,ze "szybki dysk systemowy" to fireball ,a
bigfoot to wolny archiwer (ponoc zaprojektowany do tego celu) co jest
wlsaciwie bzdura bo nikt nie projktuje archiwerow ! Szybkosci obu dyskow sa
porownywalne ,i "kolegi nikt w konia nie robi" ,zas elektronika bigfoot'a
jest duzo nowoczesniejsza od fireball'a.

> [...]
> w piwnicy". Z kontekstu jasno wynikalo o co chodzi (wystarczy myslec).
> A codzilo o odroznienie od dysku "operacyjnego" tzn. tego na ktorym
> znajduje sie system, swap, czesto uzywane dll'e etc. Natomiast dysk
> "archiwizacyjny" to dysk na ktorym trzymamy rzadko uzywane programy,
> dane do ktorych rzadziej siegamy etc, ktore jednak chcemy miec
> zawsze pod reka, wiec nie "archiwizujemy" ich w bardziej doslownym
> sensie. I takie wlasnie zastosowanie bylo zalozeniem projektowym
> BigFoot'a. Nie wymyslilem sobie tego, tylko przeczytalem w materialach

Tego nie bede komentowal, jezeli "wystarczy pomyslec" :))))

barti