Re: Grzegorzu Szyszlo opanuj sie

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Mon 24 Feb 1997 - 19:47:50 MET

On Mon, 24 Feb 1997 17:06:46 +0100 (CET), Marek Oberman wrote:

>No mysle, ze trzy to akurat. Z regoly jeden dziala:)
>Ponadto jeden z guru:) tej listy Grego umiescil 4,
>wiec mnie szaraczkowi chyba 3 mozna.

wywolany do tablicy - odpowiadam.
Ja w sygnaturze mam tylko te z ktorych czesciej korzystam.
Poniewaz korzystam z roznych adresow do roznych celow,
a odbieram jednym programem, wiec umiescilem je w sygnaturze
by uniknac pytan/nieporozumien ludzi ktorzy pisza do mnie
na adres A a odpowiedz dostaja z adresu B.

do calkiem pryw. korespondencji sluzy mi adres, ktory z pewnoscia
kilka osob na pececie uzna za najbardziej dla mnie odpowiedni:
Stary.Zgred_at_CiemnoGrod.net

z innych ciekawostek (na polskiej mailingliscie moge to zdradzic)
chat-robot ktory sie pojawia na roznych wloskich chat'ach
administrowany przez pania~ Elsa.Scardella_at_agora.stm.it to tez ja.

jak do tej pory jeszcze mi sie to nie miesza i jeszcze nigdy
nie poklocilem sie z samym soba pod innym adresem.

:-)

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi