Re: Experimento HomePage na polboxie

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Mon 24 Feb 1997 - 05:03:30 MET

On Sun, 23 Feb 1997 20:53:40 +0100 (CET), Witold Frankiewicz wrote:

>Nad zastrzezeniami Grzegorza Szyszlo zastanowilbym sie. Z jednej
>strony rzeczywiscie lepiej uzywac ISO. Ale co do calosci uwag,
>to zastanawiam sie czy nalezy tak sie przejmowac roznymi archaicznymi
>lub orientalnymi przegladarkami. Przewazajaca wiekszosc uzywa IE
>lub Netscape. Kazdy moze sobie sciagnac jedna z nich. Wiec czy dlatego
>robic bardziej surowe strony, ze komus sie nie chce zmienic
>przegladarki? Czy mamy rownac w gore, czy w dol?

  Widzisz, nie bierzesz pod uwage tego ze w interpretacji "rownania
w gore/w dol" moga wystapic pewne delikatne odcienie znaczeniowe.
Jesli dla Ciebie rownac w gore oznacza bardziej kolorowo, wiecej
bajerow, jarmarku i disco polo - to oczywiscie, masz racje.
Natomiast jesli komus zalezy na INFORMACJI to w NAJMNIEJSZYM nawet
stopniu nie przeszkadza mu pewna "surowosc" jesli jest to przejrzyste
i z glowa "ustrukturyzowane".

>Na wielu stronach
>jest informacja pod jaka przegladarka wygladaja one najlepiej i mysle,
>ze jest to wystarczajacy sygnal dla wizytujacych.

Ja jak widze strone na ktorej jest zaznaczone ze "zostala zoptymalizowana
do ogladania pod ...." (wpisz DOWLNY browser) to pozwalam sobie uwazac
jej autora za lagodnego kretyna. Oczywscie od czasu do czasu moge sie
mylic, (zdarza sie przeciez spotkac nawet inteligentnego zawodowego
wojskowego) ale zazwyczaj takie uogolnienia ulatwiaja zycie.

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi