Re: Experimento HomePage na polboxie

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Mon 24 Feb 1997 - 04:52:44 MET

On Sun, 23 Feb 1997 20:34:29 +0100 (CET), Witold Frankiewicz wrote:

>To z pewnoscia duza satysfakcja bo pod podanym URL znalezc mozna tylko:
>
>"The requested document does not exist or has been removed.
>Strona o podanej nazwie nie istnieje lub zostala usunieta "

mnie owszem udalo sie polaczyc, ale poza dwoma gif'ami nie zobaczylem
nic. Nie cierpie stron WEBu do ktorych zobaczenia trzeba uzyc scisle
okreslonego browsera lub (co gorsza) scisle okreslonego systemu.
PODSTAWOWA~ IDEA~ Internetu byla zawsze "interoperatywnosc"
czyli protokoly niezalezne od sprzetu/systemu operacyjnego.
Kto tego nie rozumie a na zwrocona mu uwage odpowiada ze uzyl
tego czy tamtego, a skoro u kogos nie widac "to trudno",
nic nie rozumie i nie widac byc chcial cokolwiek zrozumiec.
Ale coz, i tak juz za pozno - do takich bowiem nalezy przyszlosc
internetu (czytaj: drugiej televizji)
mam nawet nowa nazwe: schifonet *

Grego

* Fare schifo (czyt. "skifo") = budzic obrzydzenie

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi