Dlaczego Windows? Off-topic...

Autor: StaCH_at_tpnet.pl
Data: Sun 23 Feb 1997 - 22:36:18 MET

On 1997-02-21 Tomasz.Fidecki said:
>StaCH_at_tpnet.pl wrote:
>[...]
[]
>W podtekscie tego i innych twoich listow wyczywam rodzaj
>uwielbienia dla Multiuser DOS-a. Ja osobiscie nie znam tego systemu,

Przesada, choc moze to tak wygladac,
to jest przeciwwaga dla zachwytow nad
bylejakimi produktami Malomiekkiego.
Popatrz jak sie ludzie zachwycaja
OpenDos'em a ja pierwowzoru uzywam od 3 lat
i jak pisalem ze jest lepszy niz
MSDOS 4 i 5 i IBMDOS 5 to nikt nie
wierzyl.

>choc o nim slyszalem. Oswiec mnie nieco i pewnie wielu z nas i daj
>krotki opis mozliwosci tego susyemu.

Krotki opis ma 2 strony i moge Ci podeslac
fax'em albo jako list do skrzynki.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

UNIPROJEKT Warszawa fax 48-22-673-11-67

`[1;33;43mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive