Pomocy!!!>>mysz PS2<<

Autor: Piotr Kalmus (abcd_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 23 Feb 1997 - 12:19:32 MET

Witam
Mam problem z myszka PS2,a dokladnie ze sledziem z portem PS2
Kupilem dzisiaj na grzybie sledzia z portem aby zainstalowac go na plycie i
wykorzystywac mysz PS2.,w moim przypadku-trackbal Logitecha.Nie mam z nim
problemu po zainstalowaniu przejsciowki na 9-cio pinowe zlacze COM,ale
bardzo zalezy mi na uwolnieniu portu COM1 i przerwania 4 od myszy.
Zportu PS2 ktory kupilem(7PLN) wychodza cztery kable zakonczone wtyczka o
pieciu miejscach na kabel,jedno jest wolne.To wolne w ktorym nie ma kabla
oznaczone jest jako wtykane na szpilke pierwsza.Na plycie gniazdko do
polaczenia myszy PS2 ma piec szpilek.
Probowalem wszelakich ustawien i nic.Zmienialem kolejnosc kabli ;w manualu
od plyty napisano ze zolty kabel powinien isc na szpilke pierwsza,a ta w
moim przypadku byla pusta. Z gory zaznaczam ze zworka na plycie
kontrolujaca (ENABLE/DISABLE PS2)ustawienie port ustawiona byla na ENABLE,a
konfig w BIOSIE tez byly ustawiony na >>> PS2 mouse control--Enable<<<.
Domyslam sie ze zostala pomylona kolejnosc kabla przez wykonawce dlatego
ciekaw jestem czy ktos mial podobne problemy.
Prosze o pomoc i pozdrawiam
Heja!!
PS.Podczas zmieniania kabli zauwazylem ze w jednym przypadku komputer nie
widzial klawiatury,zas w drugim klawiatura zostala wykryta ale nie
dzialala????

--
           ^   ^
        ( @ @)