Re: -Matrox Mystique-

Autor: CADENCE (grab_at_shaco.pl)
Data: Sun 23 Feb 1997 - 14:15:26 MET

mick_at_kaszub.ternet.pl (Michał Witkowski) wrote:

>Niedawno kupilem Mystiqua 2 mb i jestem b. zadowolony. Znacznie
>szybszy od mojej porzedniej karty Virge 2mb. Co miesiac sa nowe
>drivery, wyszedl tez nowy bios - po zainstalowaniu driverow 3.30
>(karta przyszla z 3.17) i biosu 1.3 (1.2) predkosc w W95 wzrosla o
>okolo 30 %.

Hej! Ja tez sobie kilka dni temu ta karte sprawilem... Skad Ty
sciagales te drivery?? Z www.matrox.com???

>Do 3D w tej karcie bylem nastawiony sceptycznie poki
>nie zobaczylem Tombraidera w wersji na Mystique - w 512x384 chodzi
>szybciej niz nieakcelerowany w niskiej.
>Jesli znajdziesz kup wersje 4 mb.

A ja jak zobaczylem DestructionD2 to spadlem z krzesla. W wysokiej
rozd. chodzi zajebiscie plynnie (mam jeszcze P133).

Ale troche suxx, ze nie ma sprzetowej akceleracji MPEG. Za to jest
cholernir szybki w aplikacjach wykorzystujacych DirectDraw.. Tam nie
ma sobie rownych.
Wkroztce maja wyjsc dwie przystawki RainbowRunner, ktore zpowiadja sie
calkiem niezle.. tylko nic o cenie tego nie wiem...

                                        CADENCE