Re: TPSA+DEC+ONET+M$+INTEL=Internet.pl???

Autor: Grzegorz Ciaglo (sinc_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 23 Feb 1997 - 14:21:21 MET

Marcin Jedrysiak <jedrys_at_it.com.pl> napisał(a) w artykule
<01bc20d7$1357a620$LocalHost_at_dollar.it.com.pl>...

> Witaj IExplorer, Altavista, itd. A tak na powaznie, co to za roznica?
> Przeciez zamiast Deca moglby byc HP, zamiast M$ IBM i tak dalej... A po
> drugie, dlaczego uwazasz za TP SA = polski Internet.

Wcale nie uwazam, a jedynie przewiduje, ze tak bedzie :(

>Calkiem sporo ludzi
> uzywa innych dostawcow Internetu, a i Ty mozesz znalezc sobie cos
lepszego
> niz polska telekomunikacja (nie mowie w tym momencie o laczach, ale
> dostepie do I-netu).

Juz mam... obiecane, ale nie wiem czy i tak najszybciej i najwygodniej nie
bedzie z telepsem.

--
 //''''                                              Grzegorz Ciaglo
\\,,,||
     \\,,//                                  Clean Up The IT World !