Re: PROPOZYCJA: pl.misc.elektronika.audio

Autor: Tomasz Łukaszewicz (tlukasz_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Fri 21 Feb 1997 - 13:24:40 MET

Dariusz Depczynski <drdar_at_tiger.zetobi.bptnet.pl> wrote:
>pl.rec.hifi (albo pl.misc.hifi) - to bardziej pasuje do opisu grupy niż
>elektronika.hifi. Według mnie to grupa pl.misc.elektronika jest dla tych
>co lubią operować lutownicą (chyba że się mylę), a opis zaproponowany
>przez Ciebie wydaje mi się być skierowany do użytkowników sprzętu raczej
>gotowego, którzy chcą wiedzieć nieco więcej niż jak to uruchomić a
>niekoniecznie dyskutować nad tym jak samemu zbudować sprzęt grający.
>Stąd moja wypowiedź.

   Zgadzam się, a ponadto dorzucam jeszcze jedno spostrzeżenie: otóż,
nazwa ,,audio'' w treści proponowanej grupy sugeruje, że poruszane
tematy będą dotyczyć całej elektroniki muzycznej, a więc nie tylko
hi-fi, ale i walkmanów, radioodbiornikow itp. Jeśli grupa ma ograniczać
się do hi-fi, to powinna mieć w nazwie ,,hi-fi''.
   Osobiście uważam, że większe powodzenie na dzień dzisiejszy miałaby
grupa traktująca o całym audio, a nie tylko o hi-fi, jak to teraz stoi
w opisie proponowanej grupy. Pozostawiłbym zatem ,,audio'', zmieniłbym
natomiast opis grupy na nie ograniczający tematyki audio do hi-fi.

                               Pozdrowienia,
                                   Tomasz Ł.

--
Tomasz Łukaszewicz                    o         | ,,Jeszcze nigdy tak nie było,
Student MIMUW-u  tel. (0-22)6419146  o   ___    | żeby jakoś nie było.''