Potrzebuje pomocy! - word 7.0

Autor: Marek Karski (karek_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 23 Feb 1997 - 00:34:29 MET

Moze ktos mi pomoze? mam problem z word 7.0 odnosnie dzielenia wyrazow.
Przy probie uruchomienia z narzedzi dzielenia wyrazow, word wyrzuca mi taka
informacje:
"Program Word nie moze otworzyc obiektu:plik algorytmu dzielenia wyrazow
c:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Proof\Hy_pl.lex jesli jezyk
jest zdefiniowany jako Polski"
plik Hy_pl.lex jest napewno dobry.Jesli ktos moze mi cos poradzic to prosze
o odpowiedz.
karek_at_free.polbox.pl
Z gory dzieki.