Nie podawanie papieru przez drukarke - HP

Autor: Przemyslaw Baranowski (pbar_at_bydg.pdi.net)
Data: Sat 22 Feb 1997 - 11:07:44 MET

Wszystkim, ktorzy udzielili mi dobrych rad w sposobie
poskromienia kaprysow drukarki HP DJ 540, przejawiajacych
sie w tym, ze nie zawsze pobiera papier do drukowania -
serdecznie dziekuje. Najbardziej podobala mi sie subtelna uwaga
servisanta - przekazana przez Przemka - ze najlepiej jest kupic
nowa drukarke, poniewaz z tym juz nic sie nie da zrobic.
Z plynow wyskokowych skorzystam.

--
Pozdrowienia
Przemysław Baranowski pbar_at_bydg.pdi.net