Re: Nie podawanie papieru przez drukarke - HP

Autor: Zbigniew Olearczyk (ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl)
Data: Thu 20 Feb 1997 - 10:05:51 MET

On 19 Feb 97 at 23:30, Przemyslaw Baranowski wrote:

> Mam klopoty (nie takie wielkie) z drukarka HP 540. Nie chce
> podawac regularnie papieru. Czym najlepiej wyczyscic rolki
> prowadzace, czy jest jakis na to sposob?
> --
> Pozdrowienia
> Przemys aw Baranowski pbar_at_bydg.pdi.net

Spiryt panowie spiryt!! ;))
Tak powaznie to kiedys dostepny byl taki srodek co sie zwal TRI.
Ale od kidy zmienil zastosowanie, zostal wycofany ze sprzedazy.
Po przemyciu rolki uzyskuja taka przyczepnosc jak lep na muchy.
Polecam jesli ktos ma w zapasach z dawnych lat i mu jeszcze nie wywietrzal.
(trzeba uwazac bo doskonale rozpuszcza prawie wszystkie tworzywa sztuczne)
    Zbyszek
                      ////// \\
                      | - ^ |
 / Zbigniew Olearczyk ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl \
/ Filia WNS KUL w Stalowej Woli \