Re: PC i Amiga

Autor: Miroslaw Baran (baran_at_sun10.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 21 Feb 1997 - 11:19:58 MET

PT Marek Wojciechowski <mw_at_chem.pg.gda.pl>:
MW: On 20 Feb 1997, Krzysztof Pawlik wrote:

> Niestety nie. Kontroler stacji dyskow peceta na to nie pozwala.

MW: ?????? Co prawda nie mam amigi, ale jestem niemal pewien ze skoro PCt
MW: moze odczytac dyskietki malego Atari, to tym bardziej moze zrobic to
MW: z amigowymi. Chyba nawet na jakims FTP-ie widzialem odpowiedni program.

Czytac amigowych dyskietek na pececie nie da sie w zadnym razie. Za to
mozna czytac amigowe dyski twarde - bez zadnych problemow. Oczywiscie
trzeba uzywac normalnego systemu operacyjnego (i.e. linuxa), nie
wingrozy.

pozdrawiam,
Mirek B.

MW: Marek Wojciechowski

--
=   // = Miroslaw L. Baran = Jubal on iRC = medical student = some info =
= \X/  = mailto:baran_at_sun10.ci.pwr.wroc.pl == ALCHEMY PANY. = on finger =