Re: Mac2PC

Autor: Michal R. Hoffmann (misiek_at_uoo.univ.szczecin.pl)
Data: Fri 21 Feb 1997 - 10:41:39 MET

On Tue, 18 Feb 1997, Robert SŁawiński wrote:

> "Michal R. Hoffmann" <misiek_at_uoo.univ.szczecin.pl> wrote:
[ciach]
> sam sie nad tym zastanawialem kiedys i stuffit, ktorego mi wtedy
> zaproponowano do podzialu zbiorow nie dzialal, ale moze mialem jakas
> stara wersje. mozesz sprobowac. jesli obrazek jest w formacie raw tzn

wlasnie.... tez mi nie dzialal. Zip to samo. Mac spakowal, a PC nie umial
rozpakowac. A niestety, plik ma 2.5 MB jako JPEG :(((( (np zeskanowana mapa)

> w sytuacji krytycznej mozesz skodowac obrazek na pc np. binhexem,
> podzielic to w byle jakim edytorze textu i polaczyc to na mac'u i
> zdecodowac. upierdliwe, ale dziala.

Fakt, o tym nie pomyslalem! Sprobuje sciagnac moze jeszcze nowego
Stuffit'a, a jesli nie zadziala to binhex... Dzieki!

> jednak najlepszym wyjsciem jest, wpuscic caly obrazek (2,5mb) na
> obecna liste i sciagnac go na mac'u.

niestety, jak pisalem, Mac nie jest wpiety w siec, wiec nie zadziala :(((

misiek

*** IRC : nathan | Michal R. Hoffmann ***
*** Internet : misiek_at_uoo.univ.szczecin.pl | PO Box 41 ***
*** http://www.szczecin.pl/~delilah | 71-119 Szczecin 35 ***
*** Uniwersytet Szczecinski | POLAND ***