Re: Pakowanie ZIPem

Autor: R.Z. (USER07_at_eng_1.mech.port.ac.uk)
Data: Thu 20 Feb 1997 - 20:31:30 MET

> Można tylko dzielić na dyskietki - nie da się wyspecyfikować wielkości
> poszczególnych części. Ale to zwykle wystarcza. Służy do tego opcja "-&" z
> odpowiednimi parametrami. Oczywiście to dotyczy PKZip 2.04.

> Zdaje mi się, że split dzieli tylko pliki tekstowe (7bit ASCII).
> Przynajmniej te wersje, które znam (Unix-owe - Solaris i Linux).

  Ta wersja dla DOSa ktora mam (i jestem z niej bardzo zadowolony)
   dzieli:
    albo wedlug wielkosci np 1.44 MB,
    albo na okreslona liczbe prawie rownych czesci,
    albo na okreslona liczbe wierszy dla plikow tekstowych
      (moga byc takze 8bitowe)

  W kazdym badz razie nawet jak klient do ktorego wysylam
  jakies wielki pliki nie ma splita zeby zlozyc z powrotem
  to daje mu BATa:

    copy /b p.01 + p.02 +p.03 plik.zip
    PKUNZIP plik

  i po bolu.