Re: Pakowanie ZIPem

Autor: Piniek (aka Piotr Ingling) (pingling_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Thu 20 Feb 1997 - 18:54:55 MET

Odpowiedź na kilka maili...

Dnia 20 Feb 97 dwl2_at_eucalyptus.usoms.poznan. napisał(a) co następuje:

> Czesc.
> Czy ktos wie jak pakowac zipem z podzialem na pliki o okreslonej
> wielkosci (tak jak np. arj)?

Można tylko dzielić na dyskietki - nie da się wyspecyfikować wielkości
poszczególnych części. Ale to zwykle wystarcza. Służy do tego opcja "-&" z
odpowiednimi parametrami. Oczywiście to dotyczy PKZip 2.04.

Dnia 20 Feb 97 Marcin Jedrysiak napisał(a) co następuje:

> Jezeli uzywasz W95, to WinZip 6.2 ma wbudowana opcje, ktora automatycznie to
> robi.
Ale trzeba mieć zewnętrzny dodatek WinZip Disk Spanning Add-on (tak to się chyba
nazywa). Jak na razie jest jeszcze w wersji beta. Bo w przeciwnym razie wywołany
zostanie PKZiP DOS-owy i do widzenia długie nazwy...

Dnia 20 Feb 97 Gregorio Kus napisał(a) co następuje:

> Zipujesz zip'em a potem splitasz split'em
> :-)
> ot cala recepta
> split znajdziesz na kazda chyba platforme

Zdaje mi się, że split dzieli tylko pliki tekstowe (7bit ASCII). Przynajmniej te
wersje, które znam (Unix-owe - Solaris i Linux).

                         Piotr Ingling
e-mail: pingling_at_elka.pw.edu.pl
www: http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/index.html
Ceny na gieldzie komputerowej w Warszawie:
        http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/ceny-pl.html