Re: Problem z Internet Explorer 3.0 PL

Autor: Michal R. Hoffmann (misiek_at_uoo.univ.szczecin.pl)
Data: Thu 20 Feb 1997 - 16:33:05 MET

On 16 Feb 1997, Piniek aka Piotr Ingling wrote:

> [...]
> >
> Jak najbardziej są.

> Win95 używa system.ini tylko dla aplikacji ze starych okienek, więc
>
> Spotkać się spotkałem - dokładnie to samo, ale z amerykańską wersją IE. Problem
> jest w tym, że IE nie lubi mieć drugiej przeglądarki w systemie. Najpierw się
> cierpliwie pyta, czy ma być domyślną przeglądarką. Jeżeli mu się powie, żeby
> więcej się nie pytał, to głupieje. U mnie (mam Netszkapę jako domyślny) próba
> otwarcia jakiegoś dokumentu kończy się wywołaniem Netszkapy.
> Inaczej niż przez reinstall G95 nie udało mi się rozwiązać problemu.

> [...]

eee, tam. Wystarczy otworzyc jakikolwiek folder, wybrac Opcje, tam Typy
plikow, nastepnie znalezc html/htm (bedzie pod Netscape) i wyedytowac,
oraz podac aplikacje obslugujaca IE. Bedzie dzialal ok. A jeszcze
prosciej zrobic to z Windows Commander 3.01. Ja juz kilka razy zmienialem
domyslna przegladarke i nie mam klopotow. Fakt, ze 'domyslna' musi byc to
gupie IE, bo inaczej jesli z IE uzyje linka to otworzy sie Netscape!
Idiotyzm. Netscape nie robi takich bzdur. W sumie sam stanowczo preferuje
Netscape jako przegladarke, a z IE uzywam news i mail. Pod warunkiem ze
ktos mi pozyczy modem :)))))

misiek

*** IRC : nathan | Michal R. Hoffmann ***
*** Internet : misiek_at_uoo.univ.szczecin.pl | PO Box 41 ***
*** http://www.szczecin.pl/~delilah | 71-119 Szczecin 35 ***
*** Uniwersytet Szczecinski | POLAND ***