Re: Problem z Internet Explorer 3.0 PL

Autor: Piniek (aka Piotr Ingling) (pingling_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Sun 16 Feb 1997 - 11:00:54 MET

Dnia 15 Feb 97 Zygmunt Kałuża napisał(a) co następuje:

> Mam niesamowity problem z MSIE 3.0 PL.
[...]
> jednak jestem do MSIE. W Netscape nie ma chyba
> polskich liter w standardzie IS-8859-2 ?

Jak najbardziej są.

> Nie jet to problem rejestrów, a chyba błąd
> gdzieś wlazł do system.ini ?

Win95 używa system.ini tylko dla aplikacji ze starych okienek, więc
> Może ktoś się spotkał z czymś takim i pomoże ?

Spotkać się spotkałem - dokładnie to samo, ale z amerykańską wersją IE. Problem
jest w tym, że IE nie lubi mieć drugiej przeglądarki w systemie. Najpierw się
cierpliwie pyta, czy ma być domyślną przeglądarką. Jeżeli mu się powie, żeby
więcej się nie pytał, to głupieje. U mnie (mam Netszkapę jako domyślny) próba
otwarcia jakiegoś dokumentu kończy się wywołaniem Netszkapy.
Inaczej niż przez reinstall G95 nie udało mi się rozwiązać problemu.

                         Piotr Ingling
e-mail: pingling_at_elka.pw.edu.pl
www: http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/index.html
Ceny na gieldzie komputerowej w Warszawie:
        http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/ceny-pl.html