Re: statystyka

Autor: Marcin Jedrysiak (jedrys_at_it.com.pl)
Data: Thu 20 Feb 1997 - 11:05:02 MET

Zbigniew Olearczyk <ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl> napisał(a) w artykule
<1503BA43A75_at_star.kul.stalwol.pl>...
> Mysle, ze pomysl wysylania takiej statystyki jest trafiony.
> Powinien byc jednak lekko :) okrojony.
> Okres 1-miesiaca wydaje mi sie wystarczajacy.
> Nie ma sensu listowanie tematow z jednym listem w watku czy tez osob
ktore
> wyslaly tylko jeden list.
> A poza tym O.K.
> Zbyszek

Boje sie tylko jednego -- zacznie sie wyscig bezsensownych wiadomosci, zeby
tylko znalezc sie na gorze rankingu. Ale moze tylko mi sie tak wydaje... W
kazdym razie pomysl uwazam za dobry.

Pozdrawiam,

--
Marcin Jedrysiak