Re: HDD Problem

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Thu 20 Feb 1997 - 00:49:50 MET

On 19 Feb 1997 14:52:21 +0100, USER07_at_eng_1.mech.port.ac.uk (R.Z.)
wrote:

> A bo po tablicy partycji traci sie np 62 sektory puste
> a potem jest dopiero boot sektor partycji. Ale kilka MB strat
> to oczywiscie przesada

Nic sie nie traci! To genialne programy partycjonujace typu fdisk
traca te sektory. Jak zrobic partycjonowanie recznie pod disceditorem
to mozna ta przestrzen wykorzystac. Istnieja zreszta programy (nazw
nie pomne) dzielace partycje w taki wlasnie sposob oraz umozliwiajace
przesuwanie granic partycji bez utraty danych, w miare oczywiscie
wolnego miejsca na przesuwanie danych... Sam kiedys sie przymierzalem
do stworzenia czegos takiego ale mi zapalu nie starczylo.

Darek