Re: Win95 a wywalanie systemu

Autor: Tomasz Fidecki (Tomasz.Fidecki_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Thu 20 Feb 1997 - 08:52:54 MET

Grzegorz Bodaszewski wrote:

> lbajon_at_sgh.waw.pl (Łukasz Bajoński) wrote:
> Ile masz RAM ? Kolega mi niedawno mówił, że przy 16MB Windows 95
> sypało mu się jak stare próchno. Rozszerzył do 24 MB i podobno
> chodzi dużo lepiej (o rząd wielkości mniej błędów ochrony) !!!
>
> Grzegorz Bodaszewski
> == warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl

Jak oprogramowanie do kitu to i RAM nie pomoze. Swoja droga, znam
pewien system obslugi sklepu (4 stanowiska kasowe + 2 stanowiska
ksiegowe) chodzacy na jednym PC 486DX266 (sic!) z 32MB RAM. Zapytacie
jak to mozliwe? Mozliwe, bo koncowki to terminale znakowe (polskie
zreszta) a system to solaris (to unix gdyby ktos nie wiedzial ;))
Wszystko dzieje sie on-line i nie ma zadnych opoznien.
Pzdr.

--
   _________
  |_   _|_ _| Tomasz Fidecki