Re: Dyskietka do dysku ST 52560A.

Autor: Barni (barni_at_hades.t15.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 19 Feb 1997 - 20:14:20 MET

>Kilka dni temu kupilem twardy dysk - Seagate medalist pro st52560A
>i nie dostalem do niego dyskietki. Sprzedawcy dostarczyli mi otwarte
>opakowanie i na pytanie o oprogramowanie do dysku stwierdzili, ze
>nigdy nie bylo w tych modelach czegos takiego :) (chociaz na woreczku
>duzymi literami jest napisane
>ze przed uruchomieniem dysku zapoznac sie z readme...).
>Czy ktos wie co sie znajduje na dyskietce i czy jest to istotne (bios
>obsluguje duze dyski wiec nie ma problemu z wykorzystaniem)?
Na dyskietce jest dokladnie program do nieco szybszego formatowania twardziela
oraz programik instalujacy overlay'a jezeli chcesz uzywac stara plye bez
obslugi LBA do HDD>528MB.
        Jezeli masz plyte z obsluga LBA dyskietka nie jest Ci do niczego
potrzebna ( chyba ze kolekcjonujesz )
        Jezeli masz plyte bez LBA => zmien plyte. Programik udajacy
LBA glupieje przy bardzo roznych okazjach.

@@ ^@ | @^ Barni e-mail:barni_at_hades.t15.ds.pwr.wroc.pl @