Re: Dlaczego Windows?

Autor: Wykładowcy (ezmhm_at_eden.tu.kielce.pl)
Data: Wed 19 Feb 1997 - 13:30:40 MET

>Poltora roku temu kupilem PC-ta i zacząłem szukac jakiegos rozwiazania
>dla siebie. Windows 3.11 - wytrzymalem trzy dni i do kasacji, inna
>struktura katalogow na dysku a inna pod windows'em - bzdura!!!

Co masz na mysli ?

Struktura katalogow w DOSie i Windows - jest identyczna, tzn. drzewiasta
(prosta
baza hierarchiczna) - malo tego - Windows to nakladka na DOSa (za wyjatkiem
Windows NT), wiec korzysta z sytemu plikowego DOS'a - czyli FATa.

pozdrawiam ,
Tomek Kaminski

Wyrazilem sie nie precyzyjnie , a chodzilo mi o to , ze po zalozeniu w
W3.11 grupy np: Programy szukalem jej pod DOSem i oczywiscie jej nie
znalazlem.
Bylo to dla mnie troche dziwne.
Struktura katalogow oczywiscie jest jednakowa.